Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzePrzepraszam zwracam honor są V6tki w Audi, doetukowałem się, w porównaniu do 6 garowych silników rzędowych beemki to szału nie ma, poza tym porównanie silnika turbo ( też bez szału) do rzędówki w 800cm3? Szkoda, że autor nie napisał o super instalacji elektrycznej, gdzie zamiast bezpiecznika pada wiązka kabli i na ogół akumulator (jedyne 560PLN w BMW). Wiązka od 400 (roboczogodzina 350PLN + materiały 49 PLN). Nie dodał też o tym gdzie znajduje się filtr paliwa:) jak go wydobyć i co się dzieje gdy padnie pompa paliwowa. Przy okazji, wolę V8 w Audi:)) Pozdrawiam i odradzam bejcę po gwarancji - moja ma już 3 lata. Polecam Tigera XC lub Japonię.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza